Jau daugiau kaip 20 metų prekės ženklas „Virtuoso“ siejamas su išskirtinių ir prabangių kelionių organizavimu. Šiandien „Virtuoso“ – viena ryškiausių ir žinomiausių asociacijų ne masinio, premium klasės turizmo srityje. Tinklo tikslas – teikti klientams aukščiausio lygio paslaugas ir patirtis bei unikalius, kitiems neprieinamus pasiūlymus. Pagrindinė „Virtuoso“ sėkmės paslaptis – kruopščiai atrinkti ir aukštus reikalavimus atitinkantys asociacijos nariai, asmeniniai ryšiai ir ekspertinė patirtis. Asociacija vienija geriausius kelionių patarėjus.
Tapti „Virtuoso“ nariais nebuvo paprasta. Tinklas tikrina kiekvieną partnerį, vertina jo nuopelnus ir paprastai pasirenka geriausius to regiono atstovus. Kelionių agentūra turi atitikti „Virtuoso“ verslo modelį, filosofiją, klientūrą ir verslo kultūrą. Taigi labai didžiuojamės gavę kvietimą prisijungti prie pirmaujančio pasaulyje agentūrų tinklo – tai reiškia, kad mūsų 20 metų darbas ir patirtis buvo įvertinti.
„Virtuoso“ tinkle itin svarbūs asmeniniai ryšiai. Todėl asociacija nuolat organizuoja įvairius renginius, iš jų žinomiausias – „Virtuoso Travel Week“. Šio renginio tikslas – pasidalinti asmenine patirtimi, suteikti galimybę asociacijos nariams susipažinti ir užmegzti glaudžius asmeninius ryšius, kurie ateityje leistų kelionių patarėjams bendrauti tiesiogiai su viešbučių, kruizų ir kitų kelionių paslaugų teikėjų vadovais bei gauti unikalių, kitiems neprieinamų pasiūlymų savo klientams.
Būti priimtam į „Virtuoso“ tinklą – tai tarsi įžengti raudonu kilimu į prabangaus turizmo pasaulį, gauti asmeninį kvietimą į geriausius pasaulio viešbučius išskirtinėmis sąlygomis, atrasti įdomiausias ir unikaliausias patirtis. Visa tai reiškia visiškai kitokią poilsio kokybę. Ne veltui „Virtuoso“ save vadina „kelionių meno specialistais“ ir „svajonių dirigentais“. Dabar savo klientams galime pasiūlyti ne tik išskirtinį aptarnavimą ir privilegijas (tokias kaip nemokami pusryčiai, perkėlimas į aukštesnės kategorijos kambarį, ankstyvas įsiregistravimas / vėlyvas išsiregistravimas ir pan.) geriausiuose pasaulio viešbučiuose, bet ir drąsiausių svajonių įgyvendinimą: kvietimus į žinomiausius ir sunkiai prieinamus renginius, privačias ekskursijas į garsiausius muziejus ne darbo metu ar vakarienes geriausiuose pasaulio restoranuose.